۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۴۷۷۷۸
نماینده پارلمان لبنان:

برخی جریان‎ها در انتظار انتخابات آمریکا هستند

نماینده مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان اظهار داشت که برخی جریان ها هیچ اقدامی جهت حل مشکلات کشور تا مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا انجام نمی دهند.
حسن فضل الله، نماينده مجلس لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل الوکاله الوطنیه للاعلام، حسن فضل الله نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومة پارلمان لبنان در دومین همایش پزشکی که در منطقه بیت جبیل برگزار شد، وضع کشور را در زمینه های مختلف بحرانی توصیف کرد و گفت: در حالی که دستگاه های امنیتی تلاش فراوانی برای حفظ امنیت لبنان انجام می دهند، موسسات و ارگان های دولتی به حالت نیمه تعطیل درآمده اند.

وی افزود: امنیت موجود به فضل مقاومت اسلامی و در نتیجه شکست دشمن صهیونیستی در جنگ سال 2006 و همچنین جلوگیری از نفوذ تکفیری ها از سوریه به لبنان محقق شده است.

فضل الله به بررسی بحران های لبنان پرداخت و تصریح کرد: ما به معادله سیاسی جهت حمایت از ثبات سیاسی، اجتماعی، مالی و اقتصادی، به تصمیم گیری شجاعانه و به اقدامات همگانی جهت جراحی بحران نیاز داریم. برخی می خواهند وقت کُشی کرده تا ضربات بیشتری به کشور وارد کنند.

نماینده پارلمان لبنان از عملکرد برخی گروه های سیاسی به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: معلوم نیست این گروه ها برای حل بحران کشور به ویژه مساله ریاست جمهوری منتظر چه چیزی هستند؟ آیا در انتظار پایان انتخابات آمریکا هستند یا می خواهند نتایج جنگ لبنان را مشاهده کنند؟

وی اقدام جدی برای حل مشکلات لبنان را خواستار شد و ادامه داد: ظاهرا برخی جریان ها منتظر رسیدن تصمیم های جدید به وسیله هواپیماهای خارجی هستند چرا که اعتقاد دارند لبنان توان تصمیم گیری را ندارد و باید در انتظار رخدادهای مختلف باشیم./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جاسم زاده

ارسال نظرات