۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۶۲۳
وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی:

مردم انگلیس تاوان حمایت از جنبش بایکوت اسرائیل را خواهند داد

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در سخنانی گستاخانه مدعی شد که مردم انگلیس تاوان حمایت از جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل را پرداخت خواهند کرد.
کمپین بایکوت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه خبری RT، گیلاد اردان، وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در سخنانی به انتقاد از فعالیت های گسترده جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی در انگلیس پرداخت و مدعی شد که مردم انگلیس تاوان حمایت از این جنبش را پرداخت خواهند کرد.  

گیلاد اردان که قرار است این هفته به لندن سفر کند در آستانه سفر خود مدعی شد: انگلیس مرکز جهانی فعالیت کمپین بایکوت اسرائیل است.

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی همچنین در همین ارتباط به روزنامه جروزالم پست گفت: من قصد دارم به انگلیس سفر کنم تا با جنبش بایکوت اسرائیل در تمامی حوزه ها مبارزه کرده و با اعضای پارلمان انگلیس نیز در مورد راههای تقویت همکاری های دوجانبه برای مقابله با این کمپین صحبت کنم.

این در حالی است که سفر قریب الوقوع وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی به انگلیس اعتراض حامیان حقوق بشر را به همراه داشته است.

ریوکا بارنارد، رهبر کمپین "جنگ علیه جنگ" در این ارتباط گفت: سفر آقای اردان به لندن سوالات جدی در مورد ارتباط انگلیس با اسرائیل و همراهی با این رژیم در نقض حقوق بین الملل و فلسطینیان را به همراه دارد.

وی افزود: صحبت های بی پرده اردان در مورد این که مدافعان حقوق بشر تاوان سختی برای فعالیت های خود خواهند پرداخت نشانه آشکاری از خشونت است.

رهبر کمپین "جنگ علیه جنگ" در ادامه واکنش خود نسبت به سفر قریب الوقوع وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی به انگلیس افزود: دولت انگلیس باید جوابگو باشد که چرا قصد دارد برای استقبال از فردی که رفتار تهدیدآمیزش جان مدافعان حقوق بشر را به خطر می اندازد فرش قرمز پهن کند./990/ب903/د

هادی رضازاده
ارسال نظرات