۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۵۱۰۸۸
مسؤول موسسه تبلیغات اسلامی نجف در گفت وگو با رسا:

همایش مبلغان نجف خاری در چشم دشمنان دین و انسانیت است

مسؤول موسسه تبلیغات اسلامی شهید محراب نجف اشرف از مبلغان خانم و آقا در این شهر به عنوان خاری در چشم دشمنان دین و انسانیت یاد کرد.
همایش مبلغان

حجت الاسلام شیخ صالح الحاتمی مسؤول موسسه تبلیغات اسلامی شهید محراب نجف اشرف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق درباره سی و یکمین همایش مبلغان خانم و آقا که صبح امروز در نجف آغاز شد، گفت: این همایش به مثابه خاری در چشم دشمنان دین و انسانیت است.

وی افزود: پایبندی به آموزه های دینی و نشر تعالیم صحیح اسلامی، بزرگترین ضربه برای دشمنان اسلام به شمار می آید و با این همایش و با حرص به گسترش دین اسلام به سوی پایان جنگ با داعش و نابودی این گروه تروریستی در آینده ای بسیار نزدیک خواهیم رفت.

حجت الاسلام حاتمی تصریح کرد: حوزه های علمیه و موسسه شهید محراب شهدای فراوانی تقدیم کرده و با خون خود از دین و وطن و مقدسات دفاع می کنند. 

این روحانی عراقی در پایان اظهار داشت: با برگزاری این همایش، با امام حسین(ع) تجدید بیعت کرده و اعلام می داریم که تا ابد در راه طف باقی خواهیم ماند تا شاهد پیروزی همه اسلام بر همه کفر و ظهور امام زمان(عج) باشیم.

حجت الاسلام سید حمزه المیالی مدیر بخش تبلیغ اسلامی نیز در گفت وگو با رسا درباره این  همایش گفت: این همایش از مهمترین همایش های تبلیغ در جهان اسلام به شمار می آید که مراجع تقلید به بیان دیدگاه خود می پردازند و مبلغان نیز از این توصیه ها استفاده می کنند.

وی ادامه داد: این همایش دوره ای، پیامی به همه مبلغان خانم و آقا در جهان اسلام و پیامی به همه جهانیان مبنی بر گفتمان اعتدال و توازن و انسانیت است./980/ب902/د

ارسال نظرات