۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۵۱۲۵۵

تفاهم‌نامه تعاملات فرهنگی به‌نشر و شهرداری تبریز

مدیرعامل به‌نشر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان به‌نشر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
تفاهم‌نامه تعاملات فرهنگی به‌نشر شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به‌نشر، جواد محمدزاده، مدیرعامل به‌نشر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان به‌نشر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در هفت بند و در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در سطح ملی و مبتنی بر تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی امضا شده و توسعه مفهوم خدمت موردنظر تولیت محترم آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در تشکل‌های جوانان رضوی در آن استان را دنبال می‌کند.

وی افزود: همچنین طبق این تفاهم‌نامه، مبادله ظرفیت تولید محتواهای فرهنگی و هنری و فایل‌های محتوایی تولید شده بین این دو سازمان و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری با مجموعه‌های فرهنگی و هنری آستان قدس رضوی از مشارکت‌های میان این دو سازمان است.

محمدزاده مقدم اظهار کرد: از اهداف دیگر این تفاهم‌نامه، انتشار مشترک مجموعه‌های کتاب عکس، شعر، داستان، خوشنویسی، فیلم، انیمیشن و نقاشی توسط سازمان فرهنگی هنری با تأمین محتوا توسط انتشارات آستان قدس رضوی، مشارکت و همکاری در هماهنگی برای برگزاری کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری برای هنرمندان و علاقه‌مندان با سایر مجموعه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی است.

مدیرعامل به‌نشر گفت: همچنین طبق این تفاهم‌نامه، مجموعه ناشران آستان قدس رضوی از طریق سازمان فرهنگی هنری تبریز کتاب‌هایی را به مناطق محروم اهدا کرده و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری تبریز در برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها و سایر برنامه‌های خود با مجموعه فرهنگی آستان قدس رضوی مشارکت و همکاری و هماهنگی خواهد کرد.

این تفاهم‌نامه در تاریخ 25 شهریورماه به امضای مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر)، مدیرعامل سازمان تفریحی هنری شهرداری تبریز، رئیس کانون جوانان رضوی استان آذربایجان شرقی و همچنین معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری تبریز رسیده است./998/د102/ق

ارسال نظرات