۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۵۱۸۸۶

افزایش آگاهی‌ها درباره اسلام در دانشگاه «سن دیگو»

سازمان دانشجویان مسلمان دانشگاه «سن دیگو» که با هدف ارتقای اسلام، متحد کردن دانشجویان مسلمان و برقراری ارتباط با غیرمسلمانان تأسیس شده است،‌ برنامه‌های مختلفی برای افزایش آگاهی‌ها در مورد اسلام برگزار می‌کند.
اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد بوزریبا، رییس سازمان دانشجویان مسلمان(MSA) در دانشگاه «سن دییگو» واقع در ایالت کالیفرنیا با تشریح برخی از اهداف این سازمان، گفت: قصد ما همکاری با هر سازمان دانشجویی مستقل برای ارتقای دیدگاه مثبت نسبت به انسانیت و اسلام است.

وی افزود: از اعضای دانشگاه می‌خواهیم با حضور در برنامه‌های این سازمان از مشکلات مسلمانان آگاهی بیشتری پیدا کنند و با دیدگاه‌های مسلمانان درباره دنیا و آمریکا آشنا شوند.

بوزریبا با بیان اینکه جذب اعضای بیشتری از مسلمانان و غیرمسلمانان از اهداف اصلی این سازمان در نیمسال جاری است، گفت: فضای سیاسی حاکم بر آمریکا در جهت ایجاد چهره منفی از اسلام است و تأثیر منفی این موضوع روی دانشگاه سن دیگو هم خودنمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: انگیزه اصلی تشکیل این سازمان تضمین این حقیقت بوده است که تفاوتی بین دانشجویان مسلمان و غیرمسلمان در دانشگاه وجود ندارد.

به گزارش ایکنا، تزا ویوی، یکی از دانشجویان غیرمسلمان که با عضویت در این سازمان به دین اسلام گرویده است، درباره فعالیت‌های سازمان گفت: حمایت زیادی در این سازمان دیدم و دوستان مسلمان عضو آن کمک کردند تا بتوانم حس دور بودن از خانه را تحمل کنم./982/ب102/د

ارسال نظرات