۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۵۷۰۰۷

حمایت مردم آمریکا از مسلمانان منطقه فورت اسمیث

پس از آن که عده ای ناشناس به تخریب وسائل مرکز اسلامی و مسجدی در فورت اسمیث آمریکا پرداختند، مردم محلی به شیوه های گوناگون حمایت خود را از مسلمانان این منطقه نشان دادند.
مردم محلی به شیوه های مختلف از جمله نوشتن نامه با   مسلمانان فورت اسمیث همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از آن که دو مسجد در فورت اسمیث آمریکا مورد خرابکاری عده ای ناشناس قرار گرفت، مردم این شهر با مسلمانان مرکز اسلامی آن ابراز همدردی کردند.

هشام یاسین یکی از اعضای هیات امنای مرکز اسلامی فورت اسمیث در این باره گفت: بعد از نوشتن عبارات توهین آمیز علیه اسلام و مسلمانان روی دیوارهای ساختمان مرکز اسلامی فورت اسمیث، حمایت مردم محلی از این مرکز اسلامی و اعضای آن فراتر از تصور بود.

وی افزود: افراد مختلف به شیوه های متفاوتی خواستار کمک به ما شدند؛ عده ای کمک های مالی خود را به مرکز اسلامی هدیه کردند، عده ای با اهدای گل از ما دلجویی کردند و عده ای نیز به ما پیشنهاد تمیز کردن مرکز را دادند. برخی نیز در ایمیل های خود با ما ابراز همدردی کردند.

این عضو مرکز اسلامی فورت اسمیث با تاکید بر حمایت های مردمی گفت: در قرآن آمده است که شاید چیزی برای شما ناخوشایند باشد ولی خیریتی در آن برای شما باشد.

هشام یاسین در ادامه با نشان دادن رأفت اسلامی از افرادی که در دوربین مداربسته مرکز اسلامی در حال نوشتن ناسزا روی دیوارها دیده شده اند، دعوت کرد که به مرکز آمده و درباره اسلام بیشتر بدانند.

وی در این باره گفت: از این افراد (خرابکاران) در مرکز اسلامی استقبال می کنیم. آنان می توانند هر سوالی را درباره ما بپرسند و ما سوالات آنان را با علاقه و مهربانی پاسخ خواهیم گفت.

با تشدید فضای ضد اسلامی علیه مسلمانان در آمریکا و اروپا، هر روز از نقاط مختلف کشورهای غربی خبرهایی از آزار و اذیت مسلمانان و یا خرابکاری در مراکز اسلامی شنیده می شود./847/ب902/د

امیر رحیمیان
ارسال نظرات