۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۵۹۴۸۳

مسیر زائرین اربعین تحت پوشش اینترنت رایگان قرار گرفت

اداره پشتیبانی آستان‎های مقدس عراق و شرکت‎های ایرانی اعلام کردند که مسیر زائرین اربعین تحت پوشش اینرنت رایگان قرار گرفت.
پیاده روی در اربعین

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره پشتیبانی آستان‌های مقدس در عراق، طی پیامی از اختصاص 350 غرفه برای در اختیار گذاشتن اینترنت وای فای (WiFi) به زائران امام حسین (ع) خبر داد و اظهار داشت: این غرفه‎ها در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا نصب شده و اینترنت را به صورت رایگان دراختیار زائران قرار می‎دهند.

آستان‎های مقدس عراق بیان داشت که این غرفه‌ها از منطقه ثورة العشرین در شهر نجف اشرف آغاز می‌شود.

شرکتهای همراه اول، ایرانسل و رایتل نیز طی خبری به مشتریان خود اعلام کردند که اینترنت وای فای رایگان در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهند.

از سوی دیگر هادی شلال، مدیر راه آهن منطقه جنوب عراق از اختصاص قطار برای انتقال زائران ایرانی از استان بصره به استان نجف اشرف خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی و مذاکرات صورت گرفته با مسؤولان راه آهن خوزستان زائران ایرانی می‎توانند از شلمچه تا ایستگاه راه آهن بصره از قطار استفاده کنند.

همچنین جابر عبدخاجی الحسانی، معاون وزیر اسکان و شهرسازی عراق در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع) آب شیرین در مسیر نجف تا کربلا توزیع می‎شود./994/ب901/ک

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات