۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۵۹۵۳۷
امام جعه نجف:

حضور روحانیان در جبهه بدگمانی نسبت به حوزه‎های علمیه را برطرف می‎کند

امام جمعه نجف اشرف با اشاره به حضور روحانیان در میدان نبرد با تروریسم خاطرنشان کرد که حضور روحانیان در جبهه بدگمانی نسبت به حوزه‎های علمیه را برطرف می‎کند.
حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، مرحله اول آزادسازی استان موصل را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: به لطف الهی مرحله اول عملیات موصل با خسارت بسیار کم و سرعت بسیار بالا به پایان رسید.

وی رشادت و جانفشانی مجاهدان عراقی را موجب تعجب کارشناسان نظامی جهان دانست و افزود: مرحله دوم عملیات آزادسازی استان موصول به زودی شروع می‎شود و در این مرحله جریان تروریستی داعش به طور کامل نابود خواهد شد.

حجت الاسلام قبانچی، حضور روحانیان در خط مقدم نبرد را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: اگر روحانیان و مبلغان در نبرد با تروریسم شرکت نمی‎کردند اکنون حوزههای علمیه با شبهات و بدگمانی‎های مختلفی روبه رو بود.

وی ادامه داد: باوجود اینکه عراق با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‎کند اما برداشتن ممنوعیت پرواز مستقیم هواپیماهای عراقی به کشورهای اروپایی نشان از عزم و اراده مردم این کشور برای ایفای نقش در سطح بین المللی است.

امام جمعه نجف اشرف در پایان خطبه‎های نماز جمعه این هفته از اقدام وزارت نفت در یاری رسانی به کودکان یتیم و زنان بیوه تقدیر و تشکر کرد./994/ب901/ک

 

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات