۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۶۱۰۲۹
روحانی اهل تسنن لبنانی:

هیچ تفاوتی میان ریاست جمهوری ترامپ و کلینتون وجود ندارد

عضو تجمع علمای اهل تسنن لبنان تأکید کرد که هیچ تفاوتی میان ترامپ و کلینتون وجود ندارد و هر دو به فکر مصالح رژیم صهیونیستی هستند.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، شیخ صهیب حبلی از روحانیان اهل تسنن و امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ابراهیم(س) با اشاره به سفر محمد جواد ظریف و هیأت سوری به این کشور گفت: سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و سپس دیدار هیأت اعزامی رییس جمهور سوریه  با میشل عون رییس جمهور لبنان نشان دهنده این مساله است که محور مقاومت بیشترین حرص را برای امنیت و ثبات لبنان دارد.

وی افزود: انتخاب میشل عون می تواند آغاز مرحله جدیدی از توافق سیاسی بر اساس مصالح لبنان و لبنانی ها و عامل حفظ امنیت و ثبات اقتصادی و اجتماعی باشد.

این روحانی اهل تسنن درباره تلاش برای برپایی مدیترانه جدید و سرنگونی سوریه و محور مقاومت تصریح کرد: این افراد و گروه ها را به بازگشت به اصل خود دعوت می کنیم و به آنها تذکر می دهیم که هیچ فرقی میان ریاست جمهور ترامپ و هیلاری کلینتون وجود ندارد و آنان فقط به فکر حمایت از مصالح رژیم صهیونیستی هستند.

شیخ حبلی ادامه داد: ترامپ به صراحت اعلام کرده بود که به پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی پایبند است و شاید همین مساله سبب پیروزی وی شده باشد. کلینتون نیز در دوران تصدی وزارت خارجه آمریکا حمایت خود را از این رژیم اعلام کرده بود.

عضو تجمع علمای مسلمان درباره سالروز شهید در لبنان گفت: به همه شهدای لبنان به ویژه شهدای مقاومت اسلامی درود می فرستیم. اگر خون پاک شهدا نبود ما هم اکنون نمی توانستیم بر این منبر حضور یافته و به آنان درود می فرستادیم.

وی خاطرنشان ساخت: آنان با جان و خون خود، لبنان و منطقه را از خطر تروریسم نجات دادند. نیروهای مقاومت همچنان در خط مقدم نبرد با دشمن صهیونیستی قرار دارند./980/ب901/د 

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات