۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۶۲۲۳۸

شهرداری مشهد خیان‌های اطراف حرم علوی را نظافت می‌کند

خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام علی(ع) طی ایام اربعین با تلاش پاکبانان و خادمان افتخاری شهرداری مشهد مقدس رفت وروب می‌شود.
کربلا بین الحرمین

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید صولت مرتضوی»، شهردار مشهد مقدس به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با سید نزار حبل المتین، تولیت آستان مقدس امام علی(ع) دیدار وگفت‌وگو کرد.

طی این دیدار، حضور افتخاری پاکبانان شهرداری مشهد جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین و حفاظت از نظافت شهر نجف طی ایام اربعین حسینی مورد بحث قرار گرفت و شهردار مشهد به نمایندگی از تمامی کارکنان شهرداری از همکاری آستان علوی و ارائه تسهیلات لازم جهت حضور در نجف و مشارکت در خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات تشکر و قدردانی کرد.

همچنین وحید موسویان، رییس ستاد اربعین مشهد اعلام کرد که امسال بیش از 70 دستگاه تریلی و کامیون با مدیریت شهرداری مشهد مقدس برای تامین لوازم ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در عراق اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات منطقه ثامن در حوزه‌های پذیرایی، نظافت و خدمات شهری اطراف حرم و نیز اسکان زائران حسینی است، افزود: روزانه بیش از 60 هزار نفر به صورت شب‌خواب از امکانات موکب منطقه ثامن شهر مشهد در کاظمین بهره‌مند می‌شوند./847/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات