۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۶۲۸۵۹
امام جمعه کلکته:

عربستان سعودی بزرگترین حامی تروریسم بین المللی است

امام جمعه کلکته هند، عربستان سعودی رایکی ازبزرگترین حامیان تروریسم بین المللی دانست و تصریح کرد حمایت برخی ازکشورهای منطقه وبویژه عربستان از تروریست های داعش باعث ادامه جنایت این گروهها در سوریه ، عراق و دیگرنقاط جهان شده است.
امام جمعه کلکته


به گزارش خبرگزاری رسا، مولانا اطهر عباس رضوی امروز سه شنبه درهمایش مقابله باتروریسم که باحضورسفیر عراق،نمایندگان سفارت سوریه،روسیه وتعدادی از علما وفعالان سیاسی در درگاه شاه مردان دهلی نو برگزار شد افزود:عربستان باید بداند که حیات تروریست ها در عراق وسوریه ودیگر مناطق رو به پایان است.

وی با اشاره به گسترش روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ریاض،اسرائیل که یکی از بزرگترین دشمنان اسلام و مسلمانان است را به عنوان نزدیکترین دوست این کشور می داند.

امام جمعه کلکته با اشاره به توطئه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه وشکاف در بین کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلاف های جزئی به طوریکپارچه در برابر دشمنان اسلام متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید های بنیانگذار جمهوری اسلامی در خصوص وحدت مسلمانان تصریح کرد: ایشان توانست با وحدت علاوه برخنثی کردن توطئه های دشمنان،بزرگترین ابرقدرت دنیا را به زانو در بیاورد.

امام جمعه کلکته با اشاره به مقاومت سید حسن نصرالله وحزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی گفت: وی درجنگ 33 روزه با پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی کاری کرد که تمام کشورهای عربی از انجام آن عاجز بودند وباعث عزت و افتخار مسلمانان شد.

'بشار عشار' سرکنسول سوریه در هند نیز با محکوم کردن سیاست های برخی ازکشورهای منطقه در حمایت از تروریست ها خاطرنشان کرد: تروریست ها درسوریه و عراق نفس های آخر را دارند می کشند.

وی تاکید کرد: برخی ازکشورهای غربی وآمریکا با حمایت از تروریست ها باعث ادامه جنگ وتخریب کشورهای منطقه می شوند.

همایش مبارزه باتروریسم  باحضورسفیر عراق و نمایندگانی از سفارت سوریه، روسیه و تعدادی از علما و فعالان سیاسی دردرگاه شاه مردان دهلی نو برگزار شد./982/ب101/د

 

ارسال نظرات