۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۶۴۳۲۵

بزرگداشت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در ترکیه

به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی، آيين بزرگداشتی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنكارا برگزار شد.
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی، در محل سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی كشورمان در آنکارا برگزار و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد.

در ادامه، حسن صفرخانی، رایزن فرهنگی ایران به جایگاه علم و عالم در قرآن كريم و روایات اشاره كرد و ضرورت توجه به معارف الهی و کسب علم را مورد توجه قرار داد.

وي در سخنان خود، گوشه‌ای از خدمات ارزنده عالم ربانی حضرت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی را یادآور شد و از خداوند متعال برای آن عالم وارسته رحمت واسعه حق را آرزو کرد.

صفرخانی با تأكيد بر اینکه مرحوم آیت‌الله موسوي‌اردبیلی، از یاران با وفای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و از مراجع و علماي حوزه علمیه قم بود، گفت: آیت‌الله موسوي‌اردبیلی قبل و بعد از انقلاب در سنگرهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی را ارائه کرد و در حوزه علمیه قم به امور علمی و فرهنگی اشتغال داشت و آثار ارزشمندی تألیف و مؤسسات خیریه و مؤثری را تأسیس و اداره کرد./982/ب103/د

ارسال نظرات