۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۶۵۳۳۴

درخواست بررسی تهدید رستوران اسلامی تگزاس

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شهر «هیوستون» در تگزاس دیروز یکشنبه ۱۴ آذر در گفت وگوی رسانه‌ای خواستار بررسی حادثه تهدید رستوران اسلامی شهر«گالوستون» در تگزاس شد.
تگزاس


به گزارش خبرگزاری رسا، «اسد خان»، مدیر پاکستانی‌تبار رستوران اسلامی «گالوستون» هفته گذشته علاوه بر آغشته‌شدن در و دیوارهای بیرون رستوران خود با گوشت خوک، نامه تهدید‌آمیز مبنی بر ترک آمریکا دریافت کرد.

اسد خان بیان کرد: این نامه‌ را در صندوق پستی رستوران پیدا کرده است و در آن نوشته بود «تمام اعراب و غیر آمریکایی‌ها توجه داشته باشند که این یک هشدار است، هر چه سریع‌تر قبل از اینکه خودمان دست به کار شویم، آمریکا را ترک کنید و مانند حیوانات به جایی که آمده‌اید، برشد!.»

مصطفی کارول، مدیر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شهر هیوستون نیز گفت: تنها توضیح معقولی که می‌توان در استفاده از گوشت خوک برای تهدید یک رستوران اسلامی ارائه داد، تبعیض نژادی است و مقامات قضایی باید انگیزه نفرت را در بررسی این قبیل حوادث مدنظر قرار داده و عاملان را محکوم کنند.

به نوشته ایکنا، حادثه رستوران اسلامی گالوستون تنها حادثه اسلام‌ستیزانه بعد از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا نیست و شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی حدود ۱۰۰ حادثه را در طول این مدت اندک گزارش کرده است./982/ب102/د

ارسال نظرات