۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۶۶۸۳۴
عریقات:

پیروزی بر داعش با نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل ممکن می‌شود

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد پیروزی بر داعش زمانی نهایی می‌شود که رژیم اشغالگر صهیونیست نابود شود.
عریقات


به گزارش خبرگزاری رسا، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» اعلام کرد منطقه شاهد تحولات بسیار مهمی است و هیچ کسی نمی‌تواند بدون خشک کردن مرداب رژیم اشغالگر اسرائیلی و ایجاد دولت مستقل فلسطینی؛ بر تروریسم و گروهک داعش پیروز شود.

وی به وبگاه «البیان» امارات گفت:  تشکیلات خودگردان فلسطین تا کنون دعوتی از فرانسه برای شرکت در کنفرانس صلح دریافت نکرده است اما فرانسوی‌ها به این نهاد اعلام کرده‌اند قصد دارند از 70 کشور برای شرکت در این کنفرانس دعوت کنند.

مذاکره‌کننده ارشد فلسطینی گفت: تشکیلات خودگردان از فرانسه خواسته این کنفرانس را برگزار کند خواه رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد یا نه زیرا هدف این کنفرانس آن است که یک کنفرانس بین‌المللی کامل باشد.

عریقات سپس تأکید کرد: فلسطین، کلید امنیت و ثبات در منطقه است و این امری است که همه جهان آن را می‌فهمند.

وی در ادامه تأکید کرد در نقشه جدید منطق حتما فلسطین باید حضور داشته باشد و اگر اینگونه نباشد، منطقه برای صد سال دیگر در خشونت، افراط‌گرایی و خونریزی دست و پا خواهد زد.

به نوشته فارس، عریقات به عضویت فلسطین در دادگاه جنایی نیز پرداخت و گفت پس از این عضویت سه پرونده جنگ 2014 علیه نوار غزه، پرونده شهرک‌سازی از 1967 تا کنون و نیز پرونده قدس و اسرا به این نهاد ارائه خواهد شد./982/ب102/د

ارسال نظرات