۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۶۷۱۲۹
پایینی در گفتگو با رسا مطرح کرد:

نگارش "روایت نزدیک بوربور" به پایان رسید

نویسنده کتاب دفاع مقدس از اتمام نگارش داستان "روایت نزدیک بوربور" خبر داد و گفت: این داستان روایت ورود حمید بوربور از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهری اسلامی به جنگ تحمیلی از زبان خود بوربور است.
روایت فتح

قدسیه پایینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اتمام داستان روایت نزدیک بوربور خبر داد و گفت: این داستان روایت ورود حمید بوربور از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهری اسلامی به جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: این کتاب در واقع خلاصه‌ای از روایاتی است که بوربور از جنگ روایت کرده است، ایشان در ابتدا با مدرک دیپلم وارد سپاه پاسداران می‌شود و در بخش کمک به مجروحان مشغول می‌شود.

پایینی تاکید کرد: بوربور پس از مدتی برای ادامه تحصیل از جنگ دست کشیده و به دانشگاه افسری ارتش می‌رود، پس از مدت یک سال به جبهه بازمی‌گردد و در قسمت فدافند هوایی تا پایان جنگ می‌ماند.

نویسنده دفاع مقدس یادآور شد: آنچه در این کتاب نظر خواننده را به خود جلب خواهد کرد ترسیم تفاوت فضای سپاه پاسداران و ارتش است، اما در کنار این تفاوت نشان داده می‌شود که هدف اصلی هردو حفظ وطن و رفتن به سوی شهادت است، وی در واقع شهادت را به مثابه یک غایت عالی می‌دانست.

وی افزود: قسمت زیبای داستان روایت یک شب از عملیات‌ها در جنگ است که بوربور چگونگی شهادت نوجوانان و تصویر کلی شهادت را ترسیم می‌کند، همچنین تصویر شرایط منطقه پس از پذیرش قطعنامه 598 را نشان می‌دهد، جایی که عملیات مرصاد رخ می‌دهد.

پایینی در پایان گفت: بخش نوشتاری این داستان تمام شده است و آماده ارائه برای کارشناسی، ویراستاری و چاپ است.

لازم به ذکر است قدسیه پایینی پیش از این کتاب روزگاران ابوترابی منتشر شده از سوی انتشارات روایت فتح و روایت قرآن و بانوان منتشر شده از سوی انتشارات قرآن و اهل‌بیت علیهم السلام را در کارنامه دارد./816/ت302/ق

ارسال نظرات