۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۶۷۵۸۱
ازگلی در گفتگو با رسا مطرح کرد:

کتاب روایت داستان "شهید ممقانی" به انتشار می رسد

نویسنده دفاع مقدس گفت: این داستان روایت شهید ممقانی است که در سال 1364 در عملیات کربلا یک مهران به درجه رفیع شهادت رسید، این داستان در بخش نگارش به پایان رسیده و برای چاپ ارسال شده است.
شهید محمد حسین ممقانی

سهیلا ازگلی نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با روایت داستان شهید" محمد حسین مردی ممقانی" گفت: این داستان در بخش نگارش به پایان رسیده و برای چاپ ارسال شده است.

وی ادامه داد: این داستان روایت شهید ممقانی است که در سال 1364 در عملیات کربلا یک مهران به درجه رفیع شهادت رسید.

نویسنده دفاع مقدس تاکید کرد: این داستان چندین بار از سوی نویسندگان دیگر شروع به نگارش شده است اما به دلیل مبهم بودن برخی مسائل نیمه کاره مانده است.

ازگلی یادآور شد: در رابطه با داستان این شهید برای برطرف کردن ابهامات کار را با همسر شهید آغاز کردم و در حدود یک سال کار نگارش این داستان به طول انجامید.

وی افزود: نقطه عطف داستان در زمان ازدواج شهید است، ازدواج این شهید به این شکل رخ می‌دهد که پس از عقد به همراه همسر خود به بهشت زهرا سلام الله علیها برای تجدید میثاق با شهدا می‌روند و فردای مراسم ازدواج ایشان به جبهه عزیمت می‌کند.

نویسنده دفاع مقدس ابراز داشت: در طول زمان ازدواج این شهید تنها به مدت دو ماه و نیم در کنار همسر خود زندگی کرده است.

ازگلی در رابطه با نوشتار کار جدید خود گفت: در حال حاضر راجع به داستان یک سرباز فراری در دوران انقلاب اسلامی مشغول به کار هستم که در آینده نزدیک کار نگارش آن به پایان می‌رسد.

لازم به ذکر است که این نویسنده کتاب "فاصله‌ها" به انتشار انجمن قلم و همچنین نقد کتاب را در کارنامه خود دارد./816/ت302/ق

ارسال نظرات