۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۴۶۷۶۰۲

اعزام 75 تن از روحانیان مبلغ به مدارس کربلا

آستان مقدس حسینی از برنامه خود برای اعزام 75 روحانی حوزه علمیه به مدارس كربلا خبر داد.
طلاب عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، آستان مقدس حسینی از برنامه خود برای اعزام روحانیون حوزه علمیه به مدارس كربلا خبر داد و هدف از این برنامه را بالا بردن سطح تربیت دینی دانش آموزان و حل برخی مشكلات آنها دانست.

در این راستا بخش تبلیغات دینی وابسته به آستان مقدس حسینی با برگزاری نشستی به بررسی مقدمات و راهکارهای لازم برای آغاز این برنامه پرداخت كه شامل سخنرانی های دینی و تربیتی برای دانش آموزان مدارس است.

بخش تبلیغات دینی حرم مطهر همچنین اعلام كرد؛ بنا دارد در این طرح خود به بررسی و درمان مشكل افت تحصیلی دانش آموزان و تقویت رابطه میان معلم و شاگرد نیز بپردازد و دانش آموزان را به اموری مانند مباحثه و ایجاد فضای تفاهم و تبادل آراء و یادگیری مسائل اعتقادی و قرآنی تشویق كند.

در این زمینه شیخ حسن الكنعانی مسئول واحد تبلیغات مدارس گفت: مبلغان ما به صورت رسمی به مدارس اعزام می شوند و این كار طبق توافق رسمی میان آستان قدس حسینی و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود و هدف از آن تقویت تربیت اسلامی در مدارس می باشد و البته در این زمینه جامعه و والدین نیز نقش مهمی دارند.

شیخ محمد الظالمی مسؤول اعزام مبلغ حرم مطهر گفت: ما تلاش می كنیم نسلی از دانش آموزان اسلامی را برای آینده تربیت سازیم و در این زمینه برای مرحله نخست هفتاد و پنج مبلغ در نقاط مختلف استان كربلا مشغول به فعالیت خواهند شد./994/ب102/د

ارسال نظرات