۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۶۹۰۴۴
آیت الله حکیم:

مشکلات و سختی ها نمی‎تواند طلاب را از تبلیغ دین بازدارد

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد که علما و طلاب با وجود تحمل مشکلات و سختی‎های بسیار از تبلیغ اسلام و انجام وظایف خود عقب نشینی نمی‎کنند.
حضرت آیت الله سید محمد سعید الحکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از طلاب علوم دینی موسسه وارث الانبیا وابسته به آستان مقدس حسینی با اشاره به عملیات آزادسازی استان موصل خاطرنشان کرد: مراکز حقوق بشر و مردم عراق باید به یاری اعضای بسیج مردمی و خانواده شهدا و جانبازان بشتابند.

وی افزود: مومنان ضمن حفظ ایمان باید اخلاص در کارها را رعایت کنند و به دور از چشم رسانه‎ها اعمال خیر و خداپسند انجام دهند.

این مرجع تقلید اخلاص در راه خدا را رمز موفقیت در دنیا و آخرت خواند و تصریح کرد: موسسات و مراکز شیعه اهداف و مصالح خاصی دارند که با دیگران متفاوت است زیرا از مال دنیا، تشویق، پست و مقام  دوری می کنند و به احساسات مردم که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) در ارتباط هستند.

وی تبلیغ دین را واجب دانست و ادامه داد: علما،‌ طلاب، مبلغان و مومنان به علت تمسخر، گرسنگی، آزار و اذیت حکومت‎های ظالم و مشکلات مختلف از تبلیغ دین و عمل به واجبات خود دست نمی کشند./994/ب902/د

ارسال نظرات