۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۸۷۳
وزیر خارجه آلمان:

شهرک‌سازی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی روند تحقق صلح را به خطر می‌اندازد

وزیر خارجه آلمان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی عاملی تهدید‌ کننده در تحقق روند صلح است.
شهرک سازی صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای که از سوی «فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر امور خارجه این کشور صادر شد، بار دیگر شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد.

بنابر گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»، اشتاین‌مایر تنها راه تحقق «اسرائیل دموکراتیک» را دستیابی به راهکار 2 دولت دانسته است.

اشتاین‌مایر که نامزد اصلی ریاست‌جمهوری آلمان و از منتقدان شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیتس است، در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «شهرک‌سازی اسرائیل در زمین‌های اشغالی روند تحقق صلح را به خطر می‌اندازد.»

توییت‌های دیگری به زبان انگلیسی هم از جانب وزارت خارجه آلمان منتشر شده است که رژیم صهیونیستی را هدف انتقاد قرار داده‌اند.

به نوشته فارس، وزیر خارجه آلمان همچنین  با اشاره به سخنان اخیر «جان کری» وزیر خارجه آمریکا نوشته است که از زمانی که وی به قدرت رسیده است، کری تلاش خستگی‌ناپذیری را در زمینه تحقق راهکار مسالمت‌آمیز برای حل بحران اسرائیل - فلسطینیان به کار گرفته است.

این در حالی است که «اشتفان زایبرت» سخنگوی دولت آلمان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشته که رژیم صهیونیستی دموکراتیک است./847/ب102/د

ارسال نظرات