۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۱۱۰۸
رییس ایالتی جمعیت علمای پاکستان:

جهان اسلام بدترین روزهای خود را سپری می کند

رییس جمعیت علمای پاکستان در ایالت سندہ پاکستان، وضع مسلمانان در سراسر جهان را نامطلوب توصیف کرد.
عقیل انجم قادری

به گزارش خبرگزاری رسا، عقیل انجم قادری رییس جمعیت علمای پاکستان در ایالت سندہ، در مراسمی که با عنوان «روز ھمبستگی با ملت مسلمان» در منطقه کورنگی شھر کراچی برگزار شد از سران کشورھای اسلامی خواست برای نجات ملت ھای مسلمان تدبیر بیندیشند.

وی با بیان این که جھان اسلام بدترین روزھای خود را سپری می کند، گفت: انفجار، تخریب و کشتار، سرزمین ھای اسلامی را فرا گرفته است و از ھر سویی بوی خون به مشام می رسد.

قادری با اشارہ به سرکوب ملت فلسطین و جنایت علیه مسلمانان میانمار تصریح کرد: اوضاع وخیم کشمیر، سوریه و دیگر مناطق اسلامی به دلیل سیاست ھای استعماری و اسلام ستیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر این که جھان اسلام بار دیگر نیازمند رھبران انقلابی است، انجام وظیفه سران کشورهای اسلامی برای نجات مسلمانان را خواستار شد.

رییس ایالتی جمعیت علمای پاکستان سکوت جامعه جھانی، سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی را عامل افزایش جنایت در کشورھای اسلامی دانست و ابراز داشت: مطمئنا مردم، این حاکمان را به دلیل سکوت و تماشای کشتار مسلمانان نخواهند بخشید.

وی از برگزاری کنفرانس «غوث الاعظم» در ماه ربیع الثانی با هدف بیداری و آگاهی مردم از مسائل جهان اسلام از سوی جمعیت علمای پاکستان در ایالت سنده خبر داد./988/ب902/د

ارسال نظرات