۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۴۹۱

تجلیل از موکب‎های شرکت کننده در امدادرسانی به خطوط جبهه

ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق از خادمان موکب‎های شرکت کننده در امدادرسانی به رزمندگان وخطوط مقدم جبهه تجلیل به عمل آورد.
تجلیل از موکب‎ها

به گزارش خبرگزاری رسا، ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی از موکب‌های حسینی شرکت کننده در عملیات امداد رسانی و جمع آوری تدارکات برای رزمندگان و خطوط مقدم جبهه جنگ علیه داعش تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام شیخ عادل السودانی رییس ستاد تبلیغات ودفاع از مقدسات عراق در این رابطه به خبرنگاران گفت: بنا بر رهنمودهای مراجع تقلید، یکی از مهمترین وظایفی که این ستاد عهده دار آن است پیشتیبانی معنوی و مادی و تبلیغاتی از رزمندگان و از تمامی خیرین وافراد نیکوکار به شمار می آید که توانایی کمک رسانی به رزمندگان را دارند.

وی افزود: در همین راستا امروز طی مراسمی از شماری از خادمان موکبهای حسینی اهالی شهر الدجیل در 80 کیلومتری بغداد که حضور فعال و موثری در تهیه وتوزیع تدارکات و مواد غذایی ویژه رزمندگان داشته اند تجلیل به عمل آمد.

السودانی افزود: در این مراسم از خادمان "موکب برکات الحسین (ع)" از اهالی شهرستان الدجیل و "موکب شهید شیخ نمر" از استان المثنی که در منطقه حساس و مهمی در شمال استان بغداد مستقر هستند بابت امداد رسانی بی وقفه ایشان طی ایام جنگ با گروهک داعش تجلیل به عمل آمد و هدایای متبرکه ای از قبیل شال سبز مبارک بارگاه مطهر علوی به آنان اهدا شد./994/ب902/د

ارسال نظرات