۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۷۴۹۶۵
روسیه:

انتقال سفارت آمریکا به قدس امنیت منطقه را به خطر می اندازد

فرستاده صلح ویژه رییس جمهور روسیه به منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی و معاون وزیر خارجه این کشور تاکید کرد که تصمیم دولت جدید آمریکا به انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، امنیت کل منطقه را به خطر می اندازد.
فلسطین . رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، میخائیل بوگدانوف فرستاده صلح ویژه رییس جمهور روسیه به منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی و معاون وزیر خارجه این کشور در گفت وگو با خبرگزاری "نوفوستی" گفت: سخنان هاری کورین سفیر اسرائیل در مسکو مبنی بر اینکه روسیه شروطی برای انتقال سفارت خود به قدس دارد، شاید صرفا یک مزاح بوده و اصلا واقعیت ندارد.

بوگدانوف تصریح کرد که با سفیر اسرائیل در مسکو دیدار کرده و به او گفتم انتقال سفارت آمریکا به قدس خطری جدی برای امنیت منطقه است، زیرا ما می دانیم که فلسطینیان و عرب ها و مسلمانان دیدگاهی کاملا منفی نسبت به این اقدام دارند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هاری کورین سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو اخیرا در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه ضمن ابراز خوشحالی نسبت به تصمیم دونالد ترامپ برای انتقال سفارت این کشور به قدس، مدعی شده بود که روسیه نیز می تواند در اقدامی شجاعانه سفارت خود را به قدس انتقال دهد./982/ب103/د

ارسال نظرات