۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۷۵۱۰۹

دارالافتای مصر خواستار تغییر دیدگاه ترامپ نسبت به مسلمانان شد

دار الافتای مصر طی گزارشی نسبت به دیدگاه منفی رییس جمهور جدید آمریکا نسبت به مسلمانان ابراز نگرانی کرد و خواستار تغییر دیدگاه اسلام ستیزانه ترامپ شد.
ترامپ

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلام هراسی وابسته به دارالافتای مصر امروز طی گزارشی به بررسی رابطه دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا با دین اسلام پرداخت و بیان داشت: اظهارات اسلام ستیزانه رییس جمهور جدید آمریکا، مسلمان این کشور را نسبت به آینده خود نگران کرده است.

 در این گزارش آمده است: ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، وضع قوانین خاص برای مسلمانان ساکن در این کشور و منصوب کردن مسؤولانی که اسلام را خطر و تهدیدی برای آمریکا می‎دانند برخی از برنامه‎های ترامپ در دوران ریاست جمهوری است.

مرکز اسلام هراسی مصر تصریح کرد: مسؤولان آمریکایی اسلام حقیقی و افراطی را با یکدیگر اشتباه گرفته‎‎اند. بسیاری از مسلمانان پیرو اسلام صحیح و معتدل هستند و از اقدامات افراط گرایان به شدت بیزاری می‎جویند.

در این گزارش نوشته شده است: باوجود دیدگاه منفی مسؤولان آمریکایی نسبت به مسلمانان که امکان دارد بذر دشمنی را در دل‎های شهروندان این کشور بکارد، افرادی که از اسلام حمایت و پشتیبانی کنند در این کشور وجود دارند.

این مرکز ادامه داد: جیف سشنز دادستان کل ایالات متحده آمریکا طی سخنانی در کنگره از مسلمانان دفاع و مخالفت خود را با قانون منع ورود پیروان دین اسلام به این کشور اعلام کرد./994/ب902/د

 

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات