۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۵۳۵

گردهمایی بانوان حافظ قرآن عراق در کربلا برگزار می شود

نخستین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق از فردا، در شهرک زائرین امام حسین(ع) در کربلای معلی آغاز می‌شود.
نخستین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق به همت بخش دارالقرآن وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) و با همکاری مؤسسه قرآنی «بصائر» کربلا برگزار خواهد شد.

صفاء السیلاوی مسؤول مرکز رسانه قرآنی آستان مقدس حسینی در این باره گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، توسعه توانمندی بانوان حافظ قرآن و افزایش دانش قرآنی آن‌ها و تبادل تجربیات قرآنی میان این قشر از جامعه است.

وی افزود: در این دوره در نظر داریم که شیوه مدیریت جلسات قرآنی و آموزش قرآن به بانوان حافظ کلام وحی آموزش داده شود.

السیلاوی اضافه کرد: ارائه دروسی در زمینه فنون حفظ قرآن، برپایی کارگاه آموزشی با موضوع تدبر، تفسیر و علوم قرآن و اجرای مسابقه با هدف ارائه برترین طرح و تجربه در زمینه حفظ قرآن از بخش‌های مختلف این گردهمایی است.

به نوشته ایکنا، مسؤول مرکز رسانه قرآنی آستان حسینی یادآور شد: در حاشیه این گردهمایی همچنین، سمیناری با حضور مسئولان مؤسسات قرآنی شرکت‌کننده با هدف بررسی پیشرفت‌های قرآنی عراق برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: آیین اختتامیه نخستین گردهمایی بانوان حافظ قرآن عراق با حضور شماری از علما و نمایندگان مدارس و مؤسسات قرآنی و حوزه‌های علمیه در سالن «سید الاوصیاء(ص)» حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار مي‌شود و از بانوان حافظ قرآن حاضر در این گردهمایی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد./994/ب902/د

ارسال نظرات