۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۸۲۴۷۱

گفت‌و‌گو درباره «جایگاه زن در اسلام» در دانشگاه «آلاباما»

دانشگاه «آلاباما» با هدف معرفی اسلام حقیقی به غیرمسلمانان دوشنبه شب، دوم اسفند، میزبان برنامه گفت‌وگو با محوریت «جایگاه زن در اسلام» بود.
آلاباما

به گزارش خبرگزاری رسا، دانشگاه «آلاباما» با هدف معرفی اسلام حقیقی به غیرمسلمانان میزبان برنامه گفت‌وگو با محوریت «جایگاه زن در اسلام» بود.

این برنامه که بخشی از برنامه‌های هفته آگاهی‌بخشی درباره اسلام در ایالت «آلاباما»(از ایالت‌های جنوبی آمریکا) بود، به دنبال دریافت پیام‌های تهدید از سوی مرکز اسلامی شهر «برمینگم» در

این ایالت در راستای برطرف کردن تصورات اشتباه درباره مسلمانان برگزار شد.

«حلا ساباتو»، بانوی فرهیخته مسلمان طی سخنانی در این برنامه با اشاره به ضرورت بیان حقایق زندگی اسلامی از سوی زنان مسلمان، گفت: سوء تفاهم‌های زیادی درباره اسلام در ذهن مردم آمریکا وجود دارد و این وظیفه هر بانوی مسلمانی است که با تحقیق و مطالعه اسلام، درباره آن با مردم صحبت کند.

بنا به گفته «ماهد امجد»، رییس انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه آلاباما، گروه‌های ضد اسلامی در طول سال ۲۰۱۶ حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

به نوشته ایکنا، برنامه‌های دیگر این دانشگاه در هفته آگاهی‌بخشی درباره اسلام شامل برنامه «اشتراکات اسلام، مسیحیت و یهودیت» و «صرف ناهار با مسلمانان» در روز جمعه، ۴ اسفند است./982/ب102/د

ارسال نظرات