۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۶۰۲۲

حضور مرکز فقهی ائمه اطهار در نمایشگاه کتاب عراق

مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نجف اشرف حضور خواهد داشت
نمایشگاه  بین المللی کتاب نجف اشرف نمایشگاه  بین المللی کتاب نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام با هدف گسترش علوم و فرهنگ تشیع در سراسر عالم و دسترسی شیعیان به دستاوردهای جدید در حوزه دین و پاسخگویی به نیاز شیعیان جهان، در نمایشگاه‌های بین المللی کتاب شرکت می کند.

نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف در جوار بارگاه اميرمؤمنان علیه السلام در صحن حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مسئولان شهر نجف اشرف و العتبة العلوية المقدسه، علما، روحانيان و اقشار مختلف مردم افتتاح می‌شود.

نهمین نمایشگاه‌ کتاب نجف، بیست وهفتمین نمایشگاهی بین المللی کتاب است که مرکز فقهی در آن شرکت می‌کند.

استقبال بی‌نظیر از کتابهای منتشر شده  مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام سبب شد که  این مرکز برای هفتمین سال متوالی با بیش از 150 عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کند.

از این تعداد، 32 عنوان کتاب در حوزه فقه و اصول و قرآن کریم از آثار ارزشمند آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی است.

نام مركز فقهي ائمه اطهار علیهم السلام، به سبب جايگاه علمي و آثار  حضرت آيت‌الله العظمی فاضل لنكراني و آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی و دیگر آثار منتشر شده این مرکز در جهان اسلام، چهره نام آشنایی براي مسلمانان و اندیشمندان است.

گفتنی است، فعالیت نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف با حضور کشورهای مختلف، از 19 اسفند در جوار بارگاه ملکوتی امام علی علیه السلام آغاز خواهد شد  و 29 اسفند ماه به پایان خواهد رسد./998/پ202/ش

ارسال نظرات