۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۸۶۵۱۶
پسر محمد علی کلی:

احساس کردم در مراسم خاکسپاری پدرم هستم

محمدعلی جونیور، پسر محمدعلی کلی، اسطوره فقید مشت‌زنی جهان که به اتهام «مسلمان بودن» در فرودگاهی آمریکا مورد بازجویی قرار گرفته بود گفت که در مدت بازجویی احساس خیلی بدی داشته است.
محمد علی کلی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدعلی جونیور، پسر محمدعلی کلی اسطوره فقید مشت‌زنی جهان، به اتهام «مسلمان بودن» در فرودگاهی میامی آمریکا از سوی پلیس برای دوساعت بازداشت و با سؤالاتی مانند، "چرا این اسم را انتخاب کرده ای"، "آیا مسلمان هستی" مورد بازجویی قرارگرفته بود، طی اظهاراتی در مراسمی در کنگره آمریکا، گفت: "احساس کردم در مراسم خاکسپاری پدرم هستم".

در این مراسم که از طرف اعضای حزب دموکرات آمریکا در واکنش به فرمان جدید ترامپ مبنی بر منع ورود مسلمانان برگزار شده بود هیچ یک از جمهوری خواهان شرکت نکردند.

پسر مشت زن افسانه ای آمریکا با بیان اینکه در مدت بازجویی احساس خیلی بدی داشته است، تصریح کرد: "فکر می کنم که حقوق اولیه انسانی من نقض شده و احساس کردم در مراسم خاکسپاری پدرم هستم. واقعا نمی دانستم باید چه کار کنم. متحیر مانده بودم".

به نوشته آناتولی، خلیله کاماچو علی، همسر سابق محمد علی نیز با شرح این رویداد ابراز امیدواری کرد که این حوادث بار دیگر تکرار نشوند./982/ب102/د

ارسال نظرات