۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۸۶۶۴۰

انتشار شماره 358 نشريه عربي زبان «الوحده»

سيصد‌وپنجاه‌وهشتمين شماره نشريه «الوحده» به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به زبان عربی منتشر شد.
الوحده

به گزارش خبرگزاری رسا، سيصد‌وپنجاه‌وهشتمين شماره نشريه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی «الوحده» با محوریت آداب و رسوم نوروز و ماهیت آن، به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به زبان عربی منتشر شد.

در اين شماره مطالبي چون عید نوروز فرصتی برای انسجام ملت اسلام، نوروز..عیدی ارزشمند در نزد مردمان ایران زمین، نوروز فرهنگی در میان ملل، نوروز در فرهنگ و ادبیات عربی و ایران کشور آثار تاریخی و طبیعت چشم نواز آمده است.

مفاهیم ادبی گران سنگ در عید نوروز، ریشه تاریخی میهن پرستی در نزد ایرانیان، نوروز در اسلام، نوروز در تاریخ پس از اسلام ایران، نوروز در مناطق مختلف جهان و سنت‌ها و آداب نوروز از ديگر مقالات اين نشريه به شمار مي‌رود.

به نوشته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نسخه الکترونیک این نشریه نیز مانند تمامی دیگر نشریات بنیاد اندیشه اسلامی در دو قالب Word و PDF بر روی سامانه نشریات بنیاد اندیشه اسلامی به آدرس http://www.itfjournals.com بارگذاری شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بنابر اعلام اين خبر، این مجله كه به مدير مسوولي حميد رضا آزادي مدير عامل بنياد انديشه اسلامي و سردبيري حسين سرور منتشر مي‌شود، بیش از 25 سال سابقه در عرصه مطبوعات بین‌المللی دارد و توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان سیاستمداران و اهالی رسانه و مطبوعات در خارج از کشور برای خود کسب كند./982/ب102/د

ارسال نظرات