۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۸۷۰۸۲

نمایندگان اردن خواستار مقابله با قانون منع پخش اذان شدند

جمعی از نمایندگان پارلمان اردن اقدام کنست رژیم صهیونیستی به تصویب پیش نویس قانون منع پخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 را به شدت محکوم کردند.
ممنوعیت پخش اذان


به گزارش خبرگزاری رسا، 45 نفر از نمایندگان اردنی در یادداشتی، اقدامات تجاوزکارانه و تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در ممنوعیت پخش اذان در فلسطین را که مخالف با تمامی قوانین و معاهدات بین المللی از جمله توافقنامه وادی عربه و حتی ادیان آسمانی است، محکوم کردند.

آنها همچنین دفاع شجاعانه احمد طیبی نماینده عرب کنست از مقدسات اسلامی فلسطین به ویژه مسجد مبارک الاقصی و ایستادگی وی در برابر قانون منع پخش اذان را ستودند.

نمایندگان اردنی از جامعه بین الملل و سازمان های اسلامی برای شکست طرح های رژیم صهیونیستی علیه اسلام و مسلمانان دعوت کردند.

گفتنی است که کنست رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته پیش نویس قانون منع پخش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948 را به تصویب رساند. 55 نماینده کنست به این قانون نژاد پرستانه رای موافق داده و 48 نفر هم به آن رای مخالف دادند.

به موجب این قانون نژاد پرستانه، استفاده از بلندگو برای اذان در مساجد قدس و فلسطین اشغالی 1948 از ساعت 11 شب تا 7 صبح ممنوع است و کسانی که از این قانون تخطی کنند، به پرداخت 1300 تا 2600 دلار جریمه مالی محکوم می شوند./982/ب102/ف

ارسال نظرات