۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۸۸۳۰۱

حکیم حمله تروریستی به انگلیس را محکوم کرد

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق حمله تروریستی داعش به لندن پایتخت انگلیس را محکوم کرد.
حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق طی پیامی حمله تروریستی به لندن را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: با کمال تاسف خبر حمله تروریستی به لندن پایتخت انگلیس که منجر به کشته و زخمی شدن چند تن شده است را دریافت کردیم. تکرار چنین جنایت‎هایی در کشورهای مختلف جهان نشان دهنده نفرت آنان از بشریت است.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار اتحاد جهانی برای مبارزه با تروریسم شد و تصریح کرد: ملت عراق با همه قدرت در برابر داعش ایستاده‎اند و به زودی اراضی این کشور را به صورت کامل از لوث تروریست‎ها پاک می‎کنند.

وی این حمله تروریستی را به مردم انگلیس و خانواده‎های کشته شدگان و مجروحان تسلیت گفت.

همچنین حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با فومیو ایوای سفیر ژاپن در بغداد به بررسی آخرین رویدادهای سیاسی و امنیتی در عراق و کشورهای منطقه پرداخت و گفت: ملت عراق با اتحاد خود توانست که تروریست‎ها را شکست دهد.

وی بر ضرورت بازسازی مناطق آزاد شده از تروریست‎ها تاکید کرد و بیان داشت: ژاپن یکی از کشورهای پیشرفته، توانا و پیش‎قدم در بازسازی مناطق آزاده شده عراق از چنگال داعش است.

گفتنی است که چهارشنبه گذشته طی وقوع یک سلسله حملات تروریستی در اطراف پارلمان انگلیس، دست کم 4 تن کشته و 20 تن زخمی شدند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در شرایطی که ترزا می نخست وزیر انگلیس در پارلمان حضور داشته، این ساختمان به عنوان نقطه نهایی یک حمله تروریستی مورد هدف قرار گرفت./994/ب901/د

ارسال نظرات