۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۸۳۵۶
عضو ارشد حزب الله:

با فرهنگ اسلامی در برابر آمریکا و همپیمانان عرب آن ایستادیم

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که مسلمانان هیچ نیازی به آمریکا و غرب و فرهنگ منحط آنها ندارند.
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم جشن تکلیف دختران که از سوی موسسه آموزش و پرورش اسلامی، مدارس المهدی(ع) و جمعیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیروت برگزار شد، از گسترش فساد مالی و اداری در این کشور به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: فساد به جزئی از سیاست و زندگی روزمره لبنان مبدل شده است و به هیچ وجه عجیب نیست که آن را جزئی از تصمیم گیری های سیاسی کشور بدانیم. ما همواره از دولت و وزیران می خواهیم در این مسائل به حداقل انصاف و عدالت پایبند باشند.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که گروه های سیاسی باید در تصویب بودجه و افزایش حقوق کارمندان و کارگران، به فکر تأمین هزینه های بودجه و افزایش حقوق ها از راه افزایش مالیات نباشند.

حجت الاسلام صفی الدین اظهار داشت: مقاومت اسلامی در روزهای آینده در برابر هرگونه افزایش مالیات قشر ضعیف و محروم جامعه خواهد ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تهاجم فرهنگ غرب هشدار داد و گفت: ما به غرب و فرهنگ آنان نیاز نداریم و هیچگاه به آمریکا و فرهنگ منحط آن احساس نیاز نخواهیم کرد. ترامپی که در انتخابات به پیروزی رسید یک الگوی جاهل و نادانی است که با ارزش ها آشنایی ندارد.

رییس شورای اجرایی حزب الله تصریح کرد: جهانیان در دهه های گذشته از رژیم صهیونیستی هراس داشتند اما این رژیم امروزه از ما به شدت می ترسد و این مساله از پایبندی ما به فرهنگ غنی خود نشأت می گیرد.

وی اظهار داشت که فرهنگ اسلامی سبب ساخت جامعه ای قوی و راسخ شده که توانایی ایستادگی در برابر تهدیدات آمریکا و همپیمانان عربی آن را دارد./980/ب902/د

ارسال نظرات