۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۸۹۵۰۳
روحانی لبنانی:

بی‎توجهی به اقدامات دشمن مصیب بزرگی است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از بی توجهی به اقدامات دشمن صهیونیستی به عنوان مصیبت بزرگ یاد کرد.
شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار جمعی از روحانیان و شخصیت های مختلف این کشور که برای تبریک انتخاب وی  این عنوان گردآمده بودند، گفت: همه ما وظیفه داریم از وحدت ملی و اسلامی حمایت و با تفرقه و شکاف مبارزه کنیم. تروریسم تکفیری و صهیونیستی همواره به تهدیدمان می پردازد و باید کشور را از شرارت آنها دور سازیم.

وی افزود: هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی وجود ندارد و همه ما مسلمان هستیم، چنانچه هیچ فرقی میان لبنانی ها نیست و همه ما شهروندانی هستیم که به دنبال زندگی طبیعی و همزیستی مشترک می گردیم. اگر ابری بر آسمان کشور ظاهر شود نیز با تلاش افراد مخلص از بین خواهد رفت.

این روحانی لبنانی مشکل اصلی را رژیم صهیونیستی خواند و تصریح کرد: همه لبنانی ها باید متوجه خطر اصلی باشند، این خطر نه تنها تهدیدی برای لبنان بلکه برای همه جهان عرب است وهمواره به تهدید مساله فلسطین و یهودی سازی قدس شریف می پردازد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: رژیم صهیونیستی عامل همه جنگ ها و کشتارها و مشکلات و دردهای جهان عرب است و ملت فلسطین بیش از سایر ملت ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند چرا که هدف اصلی دشمن، فلسطین است. بی توجهی به اقدامات دشمن یک مصیبت بزرگی به شمار می آید.

وی در پایان گفت: ما راه امام موسی صدر را ادامه داده و برای عزت و کرامت همه لبنانی ها بدون در نظر گرفتن دین و مذهب آنان می کوشیم زیرا مجلس اعلای اسلامی شیعیان نماینده همه لبنانی هاست نه یک مذهب مشخص./980/ب902/د 

 

ارسال نظرات