۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۷۸۳
عضو ارشد حزب الله:

تماشاگر تهدید سوریه نخواهیم بود

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که به تماشای تهدید سوریه نخواهیم نشست.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه بئر العبد برگزار شد، گفت: آمریکا به شدت در راستای حاشیه راندن مقاومت تلاش می کند اما بداند جامعه ای که فرهنگ مقاومت را در آغوش کشیده است تحت تاثیر این فشارها قرار نمی گیرد.

وی افزود: غرب و دشمنان به شدت درصدد جدا کردن مقاومت از مردم هستند و آنچه در سوریه رخ می دهد نیز در این راستا قرار دارد ولی تبلیغات آمریکا هیچ تاثیری در مقاومت و حامیان آن ندارد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: آمریکا امروزه به این واقعیت رسیده است که داعش و جبهه النصره رو به نابودی هستند و باید به فکر جایگزین برای آنها باشد. گروهی که آمریکا ساخت نتوانست اهداف این کشور را محقق کند و این نقطه ضعفی برای آن به شمار می آید.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی آماده پاسخ به تجاوز در سوریه و سراسر منطقه است، اظهار داشت: ما نمی توانیم به نظاره تهدید سوریه و محور مقاومت بنشینیم بلکه در خط مقدم مبارزه با این تهدیدات قرار داریم.

وی درباره قانون جدید انتخابات نیز خاطرنشان ساخت: قانون جدید انتخابات می تواند خواسته مردمی که از طبقه سیاسی سرشار از عیب و کمبود ناامید شده اند را محقق کند./980/ب902/د

ارسال نظرات