۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۹۲۸۸۵
نایب رییس مجلس اسلامی شیعیان لبنان:

اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی انتفاضه کرده اند

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی به عنوان انتفاضه یاد کرد.
حجت الاسلام علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته منطقه لبایا در بقاع غربی گفت: گروه های سیاسی باید درباره قانون جدید انتخابات به توافق برسند زیرا این قانون از عدالت فراوانی برخوردار بوده و سبب راهیابی نمایندگان واقعی ملت به پارلمان می شود.

وی افزود: اگر قانون جدید به تصویب نرسد ثبات و امنیت در کشور محقق نشده، انتخابات نیز به دوراز عدالت برگزار شده و آینده ای نامعلومی در انتظار لبنان خواهد بود.

این روحانی لبنانی حمله تروریستی علیه شهروندان فوعه و کفریا در سوریه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: علما و مراکز اسلامی باید موضع صریحی در این باره اتخاذ کرده و به صدور پیام محکومیت بسنده نکنند. مبارزه با تروریسم به گام های عملی نیاز دارد تا بتوان در برابر جنایت های تکفیری ها ایستاد چرا که آنان از اسلام و آموزه های آن به دور هستند.

حجت الاسلام خطیب با حمایت از اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی تصریح کرد: اسیران فلسطین در زندان های صهیونیستی انتفاضه به راه انداخته و دشمن را به چالش فرامی خوانند. این اقدامات سبب بازگشت امت به قطب نما می شود زیرا رژیم صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان و همه جهانیان است./980/ب903/د

 

ارسال نظرات