۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۹۴۲۵۴
روحانی لبنانی:

آینده مطلوبی در انتظار لبنان نخواهد بود

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، نسبت به آینده خطرناک لبنان در پرتو اهمال مسؤولان هشدار داد.
شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه لبایا در بقاع غربی از عملکرد مسؤولان لبنانی به شدت انتقاد کرد و گفت: مسؤولان بدون اینکه به پیامدهای وضع خطرناک کنونی کشور و ناامیدی موجود در مردم توجهی داشته باشند، لبنان را به سوی آینده ای مجهول سوق می دهند.

وی افزود: مسؤولان بیش از 13 سال است که به مردم وعده تصویب قانون جدید انتخابات را می دهند اما این مساله به نتیجه نرسیده و شکاف عمیق در جامعه به وجود آمده است. گویا مسؤولان می خواهند به مردم نشان دهند که توانایی تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس لیاقت ملت را ندارند.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: وضع کنونی ملت و دولت لبنان به هیچ وجه نوید آینده ای مطلوب را ندارد بلکه آینده ای مملو از تخریب و شرارت را هشدار می دهد. مسؤولان و سیاستمداران باید اوضاع را پیش از آنکه فرصت از دست رود، بهبود بخشند چرا که پشیمانی هیچ فایده ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام خطیب بر لزوم تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: بهبود اوضاع با تصویب قانون انتخابات جدید مورد توافق همگان امکان پذیر است. این قانون از شکاف سیاسی جلوگیری کرده و امنیت و ثبات را برای شهروندان و نسل های آینده تأمین می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات