۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۰۳۱۳۷

افطاری کمیته امداد به رزمندگان غزه

کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به سربازان و رزمندگان حاضر در مرزهای نوار غزه بسته های افطاری داد.
افطاری کمیته امداد به رزمندگان غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به سربازان و رزمندگان حاضر در مرزهای نوار غزه بسته های افطاری داد.

«وائل کراز» مسؤول هماهنگی توزیع کمک ها در این باره به خبرنگاران گفت: این بسته ها روز گذشته و در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در میان رزمندگان فلسطینی که در مرزهای شرقی غزه با فلسطین اشغالی حضور دارند توزیع شد.

در همین حال هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز امسال طرح افطار 250 هزار روزه دار را در باریکه غزه اجرا کرده است.

این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و بر اساس آن روزانه هفت هزار و 500 بسته افطاری در بین مردم غزه توزیع خواهد شد.

بسته افطاری ایران شامل برنج، گوشت، مرغ، ماهی، خرما، سبزیجات و نوشیدنی می شود که در میان فقرا و مستمندان و خانواده های شهدا و مجروحان و زندانیان فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و کسانی که خانه و زندگی شان را از دست داده اند، توزیع می شود.

رژیم صهیونیستی حدود 10 سال است که باریکه غزه را در محاصره قرار داده و نقل و انتقال کالا به این منطقه به دشواری صورت می گیرد./994/ب102/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات