۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۰۳۱۵۰
آیت الله قبلان:

ادعای کذب مبارزه با تروریسم از سوی برخی کشورها رسوا شده است

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، جنگ در عراق و سوریه را نشان دهنده ادعای کذب مدعیان جنگ با تروریسم خواند.
آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان جنایت تروریستی رخ  داده در لندن پایتخت انگلیس را محکوم کرد و افزود: این جنایت های وحشیانه از کشوری به کشور دیگر منتقل می شود و هیچ تفاوتی میان ملت ها قائل نیست. تکفیری ها دشمن همه بشریت به شمار می آیند.

وی تصریح کرد: این جنایت بر اساس همه ادیان و عرف ها و معاهده ها محکوم است و بار دیگر ثابت می کند که تروریسم تکفیری چیزی جز زبان قتل و آوارگی نمی شناسد؛ مساله ای که تلاش همگانی برای ریشه کن شدن این پدیده را می طلبد.

این عالم لبنانی به ارتش و مقاومت اسلامی لبنان به دلیل عملیات موفق علیه تروریست ها در مناطق مختلف این کشور و همچنین به ارتش و ملت و بسیج مردمی در سوریه و عراق برای پیشروی در نبرد علیه تروریسم تبریک گفت.

آیت الله قبلان تأکید کرد: این موفقیت ها نشان می دهد که چه کسانی واقعا در سخن و عمل به مبارزه با تروریسم می پردازند و ادعای کذب مبارزه با تروریسم از سوی برخی کشورها را رسوا می سازد.

وی همه دولت های جهان را به مبارزه با تروریسم تکفیری و خشک کردن منابع آن فراخواند و به خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی خونین تسلیت گفت.

شنبه شب در پی حملات افراد مسلح در شهر لندن که شامل زیر گرفتن و حمله با چاقو به مردم بود،  7 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند./980/ب903/د

ارسال نظرات