۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۰۵۶۳۲

مراسم شب قدر در حرم حضرت زینب برگزار شد

در مراسم شب قدر در حرم حضرت زینب (س) که با اقامه نماز، تلاوت قرآن مجید و دعای جوشن کبیر آغاز شد، مردم مومن در سوگ امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع) عزاداری کردند.
حرم حضرت زینب سلام الله علیها

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم احیای دومین شب از لیالی پر فیض قدر، همزمان با شب شهادت مولای موحدان حضرت علی(ع)، با حضور مومنان وعاشقان عصمت و طهارت در حرم های مطهر حضرات زینب کبری و رقیه خاتون (س) برگزار شد.

در این مراسم که با اقامه نماز، تلاوت قرآن مجید و دعای جوشن کبیر آغاز شد، مردم مومن در سوگ امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع) عزاداری کردند.

سوگواران امیر مومنان، با ذکر مناجات شب قدر با معبود خود راز و نیاز و از استان حضرت حق  طلب مغفرت کردند.شب زنده داران در مراسم قرآن بالا سر گرفتن، به راز و نیاز با خداوند پرداختند و برای پیروزی و سربلندی مسلمانان در سراسر جهان دعا کردند.

شیخ حیدر نورالدین از روحانیون معروف شیعیان سوریه در سخنانی در این مراسم گفت، در این روز با فضیلت، از خدا متعال پایان بحران سوریه و پیروزی رزمندگان مقاومت بر دشمنان تکفیری مسألت داریم.

وی افزود، مردم از همه جا آمدند، تا بگویند که یکبار اسارت حضرت زینب (س) بس است، و دیگر اجازه نخواهند داد که سرزمین سوریه و اماکن مقدس آن به اسارت تکفیریهای دواعش درآید./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات