۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۰۷۹۲۵

حمله شهرک نشینان صهیونیست به یک نوجوان فلسطینی

یک شهرک نشین صهیونیست با سلاح سرد به یک فلسطینی در غرب بیت لحم حمله و او را زخمی کرد.
پرچم فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، مهمترین اخبار و رویدادهای مربوط به سرزمین های اشغالی در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن به شرح ذیل است:

زخمی شدن یک فلسطینی با سلاح سرد یک شهرک نشین صهیونیست در بیت لحم

یک منبع امنیتی اعلام کرد یک صهیونیست با سلاح سرد به یک شهروند فلسطینی نزدیک شهرک صهیونیست نشین «بیتارعیلیت» در غرب رام الله حمله و او را زخمی کرد.

شهرک صهیونیستی بیتار عیلیت در اراضی اشغالی فلسطینی در غرب شهر بیت لحم قرار دارد.

این منبع امنیتی تاکید کرد فرد مهاجم پس از این حمله به داخل شهرک بیتار عیلیت فرار کرد.

وی به هویت فرد مهاجم و شرایط جسمی فرد زخمی اشاره ای نکرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین از بیت لحم، نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف شهر بیت لحم دست کم سه جوان را بازداشت کردند.

این منبع امنیتی اعلام کرد نظامیان صهیونیست با یورش به شهرک تقوع در شرق بیت لحم و بیت فجار در جنوب این شهر و بازرسی از خانه ها سه جوان را ربودند.

انفجار بمب در اردوگاه عین الحلوه

ایمان سلامه خبرنگار خبرگزاری ملی لبنان در شهر صیدا از انفجار بمب در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» خبر داد.

تاکنون هیچ  تلفاتی بر اثر این انفجار گزارش نشده است.

شکنجه یک میلیون فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که تاکنون یک میلیون فلسطینی طعم شکنجه را در زندان های رژیم صهیونیستی چشیده اند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، این کمیته در گزارش خود به مناسبت روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه مصادف با بیست و ششم ژوئن هر سال ( 5 تیر ماه)،‌ اعلام کرد: تعداد‌ فلسطینیان چه زن و چه مرد چه کودک و چه بزرگسال که تاکنون طعم شکنجه را در زندان های اسرائیل، چشیده اند به یک میلیون نفر می رسد. این افراد به اشکال مختلف فیزیکی و روانی شکنجه شدند و نظامیان صهیونیستی با 80 شیوه آنها را در زندان های خود شکنجه داده است.

بر پایه این گزارش،‌ نظامیان رژیم صهیونیستی برای شکنجه فلسطینی ها به بازداشت های ظالمانه و خودسرانه به عنوان ابزاری برای سرکوب و‌ ایجاد رعب و وحشت میان آنها  متوسل شدند تا از این طریق با مجازات دسته جمعی،‌ به ساختار و بافت جامعه فلسطینی آسیب بزنند.

هشدار به رژیم صهیونیستی

­به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه درباره مخاطرات ناشی از اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی هشدار داد و این رژیم را مسؤول پیامدهای خطرناک تکرار اقدامات تحریک آمیز به هر بهانه ای که صورت بگیرد دانست.

فرماندهی کل ارتش سوریه تاکید کرد به نابودی گروه های تروریستی که بازوان رژیم صهیونیستی در منطقه هستند مصمم است.

فرماندهی کل ارتش سوریه خاطرنشان کرد بعد از آن که یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه توانستند حمله گسترده گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه شهر «البعث» در استان القنیطره دفع و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کنند بار دیگر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت به پایگاه های نظامی ارتش سوریه حمله کند و این تلاش که برای حمایت از گروه های تروریستی و تقویت روحیه بسیار ضعیف آنان صورت گرفت، محکوم به شکست است./۸۴۷/ب۱۰۱/ف

منبع: صدا و سیما

ارسال نظرات