۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۰۸۹۲۶

انتقاد روحانی لبنانی از عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل

رییس جمعیت علمای صور لبنان از اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل به شدت انتقاد کرد.
شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان با تقدیر از دستاوردهای پیاپی نیروهای امنیتی و ارتش در دفع خطر از لبنان خواستار افزایش همکاری و همانگی میان دستگاه‌های امنیتی لبنان و گروه‌های جهادی فلسطینی شد.

شیخ یاسین همچنین از تلاش برخی کشورهای عربی در برقراری ارتباط با اسرائیل و عادی سازی روابط با این رژیم جعلی در سایه هجمه شدید علیه مساله فلسطین از سوی دشمن اسرائیلی برای از بین بردن حقوق قانونی مردم فلسطین به شدت انتقاد کرد.

وی با دعوت از گروه‌های مختلف لبنانی در یاری رساندن به مردم فلسطین از آنان خواست تا همراه با مقاومت به یاری پناهندگان و آوارگان جنگی که ازظلم آمریکا و اسرائیل و دشمن تکفیری ـ صهیونیستی فرار کرده‌اند، بشتابند.

رییس جمعیت علمای صور لبنان ابراز امیدواری کرد که گروه‌های فلسطینی نسبت به پایان دادن مساله تقسیم فلسطین حساسیّت بیشتری نشان داده و در مسیر حفظ امنیت و طرد هرگونه خشونت و اقدامات تروریستی با نهادهای امنیتی وابسته به جریان مقاومت همکاری کنند.

این عالم لبنانی در پایان از حضور برخی گروه‌های فلسطینی در نشست سالانه تروریست‌های منافقین در پاریس انتقاد و تاکید کرد که اولین بشارت برای آزادی فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوست./981/ب903/ر

ارسال نظرات