۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۰۹۱۹۸

معنویت با طعم هالیوود (نئوبودیسم – لامائیسم) منتشر شد

نویسنده در این کتاب به دلایل جذابیت‌های بصری و قدرت رسانه‌ای که تا حدی توان ایجاد رخنه در باورهای افراد کم اطلاع از آموزه‌های اصیل اسلامی را دارد، پرداخته است.
هالیوود

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، مؤسسه بوستان کتاب معنویت با طعم هالیوود (نئوبودیسم – لامائیسم)، نوشته حجت الاسلام و المسلمین علی قهرمانی را منتشر کرد.

   

در معرفی این کتاب چنین آمده است:

قهرمانی در ابتدای این کتاب به بررسی و شناخت دو فرقه بودیسم و لامائیسم می پردازد و در نهایت به تحلیل و بررسی فیلم‌های مهمی که به منظور برتر نشان دادن و ترویج آیین بودا ساخته شده اند، پرداخته است.

نویسنده در این کتاب به دلایل جذابیت‌های بصری و قدرت رسانه‌ای که تا حدی توان ایجاد رخنه در باورهای افراد کم اطلاع از آموزه‌های اصیل اسلامی را دارد، پرداخته است.

این کتاب در 248 صفحه و پنج بخش با عناوینی همچون «بودیسم در یک نگاه»، «بودیسم ویژه تبت»، «آخرین دالایی لاما در یک نگاه»، «برخی فیلم های نئوبوداگرای هالیوود» و «بررسی فیلم‌های و مستندهای ویژۀ لامائیسم» تنظیم شده است.

کتاب «معنویت با طعم هالیوود» به سفارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مبلغ 17500 تومان  منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به بوستان کتاب مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین علی قهرمانی از اساتید و اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد./ 925/ د 102/ ش

 

ارسال نظرات