۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۱۳۴۵۰
روحانی اهل تسنن لبنان:

هتک حرمت مسجد الاقصی مقدمه تجاوز به کلیسای قیامت است

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان تأکید کرد که هتک حرمت مسجد الاقصی مقدمه تجاوز به کلیسای قیامت به شمار می آید.
شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در تجمع همبستگی پزشکان با مسجد الاقصی که در جمعیت هلال احمر منطقه برالیاس این کشور برگزار شد، چنین مراسم هایی را یک وظیفه و اعتقاد توصیف کرد.

وی افزود: ما به فلسطین و مسجد الاقصی افتخار می کنیم و تجمع ما که با تجمع برادران فلسطینی در مسجد الاقصی همزمان است، تجمعی دینی و عقیدتی و انسانی به شمار می آید زیرا مسجد الاقصی همه آزادگان جهان به ویژه مسلمانان با مذاهب مختلف را گرد خود جمع می کند.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بر چشم طمع دشمن اشغالگر نسبت به فلسطین به ویژه مسجد الاقصی و کلیسای قیامت دلالت دارد.

شیخ القطان جهان عرب و اسلام را به ایستادگی در کنار نیروهای مدافع مسجد الاقصی دعوت کرد و اظهار داشت: هتک حرمت مسجد الاقصی مقدمه توهین و تجاوز به حرمت کلیسای قیامت به شمار می آید بنابراین از شورای امنیت، اتحادیه عرب، سازمان های حقوقی و همه آزادگان جهان می خواهیم مواضع قاطعی علیه دشمن غاصب اتخاذ کرده و مسجد الاقصی را به مردم آن بازگردانند.

وی ادامه داد: به همه فلسطینیان خصوصا کسانی که در حال دفاع از مسجد هستند، می گوییم که ما و همه آزادگان جهان در کنار شما قرار داریم و به ایستادگی شما در مسجد چشم امید بستیم. شما عزت و شرف امت به شمار آمده و از همه مسلمانان دفاع می کنید.

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان آزادی فلسطین و بازپس گیری مسجد الاقصی را تنها در پرتو مقاومت و جهاد امکان پذیر خواند و تصریح کرد: ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان باید تظاهرات میلیونی برگزار کرده و دشمن را از جنایت های کینه توزانه خود دور سازند./980/ب902/د

ارسال نظرات