۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۵۱۲

تجمع همبستگی با مدافعان مسجد الاقصی در بیروت برگزار شد

تجمع همبستگی با مدافعان مسجد الاقصی از سوی جنبش امت لبنان و با سخنرانی دبیرکل جنبش و نماینده حماس در بیروت برگزار شد.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امت لبنان تجمع همبستگی با مدافعان مسجد الاقصی را در مسجد شیخ احمد کفتارو در بیروت با مشارکت علما و فعالان سیاسی و اجتماعی لبنانی و فلسطینی برگزار کرد.

شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت در این مراسم گفت: به مدافعان مسجد الاقصی درود فرستاده و به آنها می گوییم که این پیروزی گوارای وجودتان باد. شما به نیابت از همه اعراب و مسلمانان در برابر اشغالگران و تندروها ایستاده اید.

وی افزود: دشمن صهیونیستی چیزی جز زبان قدرت و مقاومت نمی فهمد. دشمن باید بداند که شیوه نژادپرستانه علیه مسجد الاقصی و ملت فلسطین تنها با جهاد مسلحانه پاسخ داده می شود.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: دشمنان امت تلاش می کنند مسلمانان را از قطب نمای اصلی یعنی آزادی فلسطین و پاکسازی مقدسات از لوث اشغالگران دور سازند و بر همین اساس است که فریادهای یاری طلبی مسجد الاقصی با تحرکی از سوی برخی اعراب و مسلمانان مواجه نشده و حتی درهای خود را به روی اشغالگران گشوده و روابط خود را با دشمن علنی کرده اند.

علی برکه نماینده جنبش حماس در لبنان نیز نسبت به توطئه خطرناک تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی که با هدف تسلط کامل بر مسجد و بنای معبد بر آن صورت می گیرد، هشدار داد.

وی بر لزوم ادامه حمایت از مدافعان مسجد الاقصی تأکید کرد و گفت: برگزاری چنین تجمع های محکومیت آمیز علیه صهیونیست ها سبب افزایش روحیه مدافعان مسجد و پایداری آنان در جهاد و مقاومت می شود./980/ب902/د

ارسال نظرات