۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۱۴۸۸۱
در نجف اشرف؛

همایش «جایگاه رسانه در نهضت امام حسین» برگزار شد

همایش «جایگاه رسانه در نهضت امام حسین (ع)» با همکاری آستان مقدس حسینی و علوی در نجف برگزار شد.
همایش «جایگاه رسانه در نهضت امام حسین (ع)» در نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، سید علی زوین رییس بخش اطلاع‎رسانی آستان مقدس علوی در گفت‎وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: موسسه پژوهش و تحقیقات وارث الانبیای آستان مقدس حسینی با همکاری آستان مقدس علوی همایشی را با عنوان «جایگاه رسانه در نهضت امام حسین (ع)» و با شعار «دورنمای نهضت حسینی» در نجف اشرف برگزار شد.

وی افزود: در این همایش استادان حوزه و دانشگاه، نمایندگان آستان‎های مقدس حسینی و علوی، محققان و پژوهشگران و فعالان رسانه‎ای مشارکت داشتند.

رییس بخش اطلاع‎رسانی آستان مقدس علوی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‎هایی نقش بسیار تاثیرگذاری در جهت افزایش اطلاعات و آگاهی مردم نسبت به مسائل فرهنگی و شیوه مواجهه با هجمه اندیشه‎های تکفیری و افراطی دارد.

حجت الاسلام شیخ قیصر التمیمی از مسؤولان موسسه پژوهش و تحقیقات وارث الانبیا در این همایش بیان داشت: تبیین ابعاد مختلف نهضت امام حسین (ع) از طریق برگزاری همایش‎های مختلف و مطالب تحقیقاتی که در سایت رسمی موسسه وارث الانبیا منتشر می‎شود، یکی از اهداف و رسالت‎های  این موسسه است.

وی از آستان‎های مقدس علوی و حسینی به علت همکاری در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: چنین همایش‎هایی فواید بسیاری در زمینه‎های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه دارد.

اساتید حوزه و دانشگاه و محققان مختلف در این همایش جدیدترین مقالات خود را در زمینه «جایگاه رسانه در نهضت امام حسین (ع)» قرائت کردند.

مسؤولان موسسه پژوهش و تحقیقات وارث الانبیا در پایان گواهی حضور و هدایایی را به رسم یاد بود به چند تن از محققان اهدا کردند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات