۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۱۴۹۸۹
عضو ارشد جنبش امل:

مسلمانان به مساله اصلی یعنی فلسطین بازگردند

عضو دفتر سیاسی جنبش امل بر لزوم بازگشت اعراب و مسلمانان به مساله اصلی یعنی فلسطین تأکید کرد.
شیخ حسن فرحات عضو جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن فرحات عضو دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در مراسمی که در مجتمع حضرت زهرا(س) در منطقه بئرحسن برگزار شد، تصریح کرد: از زمانی که امام موسی صدر از اسرائیل به عنوان شر مطلق یاد کرد سلاح در دست گرفته و به حمایت از لبنان پرداختیم و همچنان به مبارزه با محرومیت و ظلم می پردازیم.

وی افزود: در این راستا به شدت پیگیر تصویب قانون افزایش حقوق کارگران و کارمندان و اعطای حق شهروندان بودیم و باید از نبیه بری رییس پارلمان به دلیل تلاش های صورت گرفته تشکر کنیم.

این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت: مبارزه با ظلم باید به شیوه های مختلف سیاسی و نظامی و اجتماعی باشد و جنبش امل این وظیفه را با بررسی های دقیق و به دور از هرگونه شایعات مغرضانه انجام می دهد.

شیخ فرحات، لبنان را به برکت ملت بیدار و ارتش ملی و مقاومت قهرمان به دور از گزند خواند و گفت: به مقاومت و ارتش به دلیل دستاورد بزرگ در جنگ علیه تروریست ها در عرسال تبریک می گوییم و نسبت به ادامه خطر تکفیری های ساخته اسرائیل هشدار می دهیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از اعراب و مسلمانان خواست به مساله اصلی یعنی فلسطین بازگشته و در راستای حمایت از مقدسات در قدس تلاش کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات