۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۲۰۷۸۵
شیخ نعیم قاسم مطرح کرد؛

آزادی وطن منوط به وجود مقاومت است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان آزادی جوامع از اشغالگران را منوط به وجود مقاومت توصیف کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه تمنین التحتا برگزار شد، آزادی وطن را مسؤولیتی همگانی توصیف کرد و گفت: این مساله تنها به یک گروه و حزب خاصی تعلق ندارد بلکه همه مردم موظف هستند مقدمات بازپس گیری وطن را فراهم کنند.

وی افزود: اگر آزادی کشور تنها در پرتو همکاری ارتش، ملت و مقاومت امکان پذیر است، پس مقاومت باید وجود داشته باشد و اگر مقاومت وجود نداشته باشد نیز باید تاسیس شود.

عضو ارشد مقاومت اسلامی تأکید کرد که آزادی مرزهای شرقی از لوث تروریست های تکفیری به دلیل شرایط پیچیده جغرافیایی به هیچ وجه کمتر از آزادی جنوب لبنان از لوث صهیونیست ها نیست و هر دو پیروزی بزرگی برای لبنان به شمار می آیند.

وی اظهار داشت: با آزادی مرزهای شرقی شاهد پایان خودروهای بمب گذاری شده، حمایت از لبنان و مقاومت در نبرد با اشغالگران، نابودی امارت تکفیر و توحش، بسته شدن دروازه های فتنه و مذهبی گرایی و طایفه گرایی و تحکیم امنیت و ثبات سیاسی خواهیم بود.

شیخ نعیم قاسم همه این دستاوردها را نتیجه مقابله با تکفیری ها و آزادی مرزهای شرقی عنوان کرد و گفت: ما با یک گروه خاص در یک محدوده جغرافیایی نمی جنگیم بلکه با پروژه خطرناکی به نبرد می پردازیم که اگر به کشور و خانه هایمان نفوذ می کرد، حال و آینده ما را ویران می ساخت.

وی خاطرنشان ساخت: این پروژه تکفیری جزئی جداناپذیر از پروژه صهیونیستی تخریب منطقه در راستای تقویت رژیم صهیونیستی است. جنگ با تکفیری ها و صهیونیست ها یکسان است زیرا آنها دو روی یک سکه هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات