۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۲۱۳۷۷

مراسم سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر در لبنان برگزار می شود

مراسم سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر روز چهارشنبه در لبنان برگزار می شود.
امام موسی صدر

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر سیاسی جنبش امل لبنان از برگزاری مراسم سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین، در ساعت 30و17 روز چهارشنبه در بیروت خبر داد.

در این پیام آمده است: ای ساکنان همه مناطق لبنان و ای فرزندان امام صدر؛ همانند سال های گذشته در روز ربوده شدن امام موسی صدر با رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، موسس جنبش امل و پایه گذار مقاومت اسلامی، تجدید عهد و پیمان می کنیم. در این روز دعوت هستیم تا پایبندی خود را به مبانی آزادی و مقاومت و ایستادگی در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری و تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت اعلام کنیم. 

جنبش امل افزود: در این روز جمع می شویم تا بر گفت وگوی ملی به عنوان راه رسیدن به دموکراسی و تفاهم ملی، خروج از بحران ها و جهنم فساد، پایبندی به قانون اساسی در دفاع از بافت اجتماعی، تاسیس دولت مقتدر و توانا، آزادی لبنان از بندها به سوی خدمت به دین و نسل های آینده و تاسیس زیرساخت های منطبق با نیازهای کنونی تأکید کنیم.

این جنبش با تأکید بر اینکه نباید هیچ منطقه ای در لبنان محروم باقی بماند، خاطرنشان ساخت: روز امام موسی صدر روز اساسی دانستن مساله فلسطین و حمایت از این ملت تا رسیدن به آزادی و بازپس گیری حقوق مشروعشان به شمار می آید.

قرار است نبیه بری رییس پارلمان لبنان و رییس جنبش امل به سخنرانی بپردازد./980/ب903/د

 

ارسال نظرات