۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۲۳۳۳
عضو ارشد الوفاء الاسلامی:

غربی ها نظام بحرین را در بازار سیاست به بهای ناچیزی می‎فروشند

عضو ارشد الوفاء اسلامی بحرین با اشاره به اینکه آل خلیفه در دنیا و آخرین خوار و ذلیل است، سرنگونی وی را بسیار نزدیک توصیف کرد.
حجت الاسلام مرتضی سندی از روحانیان بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی سندی عضو ارشد جریان الوفاء الاسلامی روز جمعه در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم بحرین، عید قربان را به تمام مردم و خانواده های شهدا و رهبران انقلاب و تبعید شدگان از بحرین و مجروحان تبریک گفت و افزود: عید واقعی از آن شما است، زیرا همانند حضرت ابراهیم جانفشانی کرده و از خود گذشتید.

وی خاطر نشان کرد مردم بحرین توانستند نظام آل خلیفه و حامیان آن را تضعیف کنند و در مقابل آنها بایستند و همین باعث شده آل خلیفه دست نیروهای امنیتی خود را در سرکوب و شکنجه مردم باز بگذارد و برخی فعالان سیاسی را به مشارکت در انتخابات پارلمان 2018 وادار سازد.

این روحانی مبارز بحرینی خطاب به طلال الخلیفه رئیس نیروهای امنیتی بحرین نیز گفت: به خاطر جنایت هایی که انجام داده ای از انتقام و عذاب الهی در امان نخواهی بود و حمد عیسی آل خلیفه حاکم بحرین نیز در دنیا و آخرت خوار خواهد شد و بدون شک سرنگون خواهد شد و سفارت های آمریکا و انگلستان هم سودی برای او نخواهند داشت و غربی ها روزی در بازار سیاست او را به بهای ناچیزی خواهند فروخت.

وی افزود: نظام آل خلیفه و سفارت های آمریکا و انگلستان از تمام ابزارهای سرکوب و کشتار و نیرنگ علیه مردم انقلابی استفاده کردند، اما تمام ابزارهای آنها در برابر صبر و مقاومت مردم بی اثر شده و اکنون زمان به زیان نظام به پیش می رود و خانه نظام به دست خود آنها خراب شده است و در برابر آل سعود خوار و ذلیل شده اند.

اقتصاد بحرین رو به تباهی است

حجت الاسلام سندی در ادامه به ضرر و زیان گسترده اقتصاد بحرین نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد بحرین در نگاه سرمایه گذاران و مؤسسات مالی وضعیت نامناسب و سیاهی دارد و این به خاطر رواج فساد و سیاست های اشتباه نظام است و از سوی دیگر اعتماد هم پیمانان بحرین نیز به این نظام کم شده و از همین رو مراحل تکمیل پایگاه انگلستان در بحرین به کندی به پیش می رود.

وی ادامه داد: کارشناسان اقتصادی ارزیابی خوبی از وضعیت داخلی بحرین ندارند و وعده های کشورهای خلیج فارس در مورد کمک به بحرین نیز همه بر باد رفته و تمام کسانی که قرار بود در روز سختی به بحرین کمک کنند، اکنون خودشان دچار بحران شده اند.

عضو ارشد الوفاء الاسلامی گفت: نظام بحرین در شکست دادن انقلاب مردمی ناتوان بوده و تمام اقدامات آنها مانند جذب نیروهای امنیتی از خارج، ساختن زندان ها، صدور حکم های سنگین قضایی علیه انقلابیون، سلب تابعیت و تبعید شهروندان انقلابی و علما بی اثر بوده و انقلاب مردم همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خطاب به مردم بحرین گفت: شما رهبری اصیل دارید که نماد بحرین است و زیر باز اطاعت از زور نمی رود و اکنون این رهبر در محاصره قرار دارد، اما باید بدانید با وجود چنین رهبری و با وجود جوانان مقاوم و مادران شهدا، شکست نخواهید خورد و پیروزی شما نزدیک است./۹۸۰/ب۱۰۲/د

منبع: حوزه 

ارسال نظرات