۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۵۲۳۶۸۴
شیخ نعیم قاسم:

مقاومت اسلامی الگوی بی نظیری در منطقه است

معاون دبیرکل حزب الله از مقاومت به عنوان الگویی بی نظیر یاد کرد و وابستگی خود به مقاومت را مایه افتخار خواند.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی جمعیت آموزش دینی اسلامی در بیروت برگزار شد، گفت: شهدای ارتش و نیروهای امنیتی و همچنین شهدای مقاومت اسلامی با قدرت از استقلال لبنان حمایت کرده و اگر این شهدا و مجاهدان نبودند از نعمت پیروزی بزرگ بر تکفیری ها بهره مند نمی شدیم.

وی افزود: مقاومت اسلامی با تمسک به ایمان و اخلاق، الگوی بی نظیری در لبنان و منطقه به نمایش گذاشت. این مقاومت در سال 2000 از هدف قرار دادن خانواده مزدور صهیونیستی خودداری کرد و هیچگاه درصدد انتقام نبوده است تا نشان دهد که جنایتکار باید از سوی دولت لبنان محاکمه شود و خانواده وی هیچ ارتباطی به این جنایت ها ندارد. 

عضو ارشد مقاومت اظهار داشت: برخی مجاهدان مقاومت در جنگ ها مجبور به ورود به خانه ها شدند تا از سرما در امان مانده و غذایی برای سیر شدن بخورند اما پول هایی را در این خانه ها قرار می دادند تا غذایی که خوردند غصبی نباشد. این مقاومت به همه توافق ها پایبند است و هیچ کس نمی تواند ثابت کند که حتی یک بار به وعده ها عمل نکرده یا خیانت کرده و دروغ گفته باشد.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به صداقت مقاومت اسلامی تصریح کرد: صداقت از ویژگی های مقاومت است و به همین دلیل صهیونیست ها سخنان سید حسن نصرالله باور دارند اما سخنان مقامات خود را نمی پذیرند. 

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی در پیروزی ها تواضع پیشه کرده و به شدت به وحدت ملی و اسلامی اهتمام می ورزد و با همه گروه های لبنانی در راستای مصالح این کشور همکاری دارد. مقاومت یک الگوی درخشانی است که به وابستگی خود به آن افتخار می کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله شکست داعش را ضربه سنگینی بر تفکر تکفیری عنوان کرد و گفت: تکفیری ها نه با هدایت و کلمه طیبه بلکه با جنایت و قتل بر مساحت بزرگی از زمین تسلط یافتند اما هم اکنون در حال نابودی هستند و ان شاء الله در روزها و ماه های آینده نابود خواهند شد. ذهن مردم با سقوط تکفیری ها از گمراهی نجات می یابد و از حاکمیت استکبار جهانی رها می شوند./۹۸۰/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات