۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۲۸۹۸۶

تأکید روحانی لبنانی بر پرهیز از اقدامات نادرست در عزای حسینی

رییس جمعیت علمای صور لبنان نسبت به انجام اقدامات نادرست در مراسم عزای حسینی هشدار داد.
شیخ علی یاسین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حوزه علمیه این شهر برگزار شد، درباره ادامه بحران این کشور گفت: لبنان با تظاهرات نجات نمی یابد بلکه به تغییر ذهنیت حاکم و گروه های مسلط و توجه مسؤولان به نیازهای مردم نیاز دارد.

وی افزود: هرگاه مسؤولان و سیاستمداران به تجارت علیه مردم پایان دهند شاهد حل بحران آب، برق، آموزش، بهداشت و بهره برداری از ثروت های معنوی و مادی کشور خواهیم بود.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که این معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت بود که از لبنان و مرزهای آن محافظت کرد و تا زمانی که این معادله وجود دارد بیمی نسبت به وطن نداریم.

شیخ علی یاسین روابط لبنان با سایر کشورهای را مبتنی بر مصالح و ثبات این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برخی گروه های سیاسی برای رسیدن به مصالح خود به سفرهای خارجی می روند نه مصالح عمومی کشور.

وی بر لزوم بازگشت روابط با سوریه تأکید کرد و ادامه داد: لبنان از کشور همسایه ای برخوردار است که برخلاف ادعای برخی گروه های لبنانی، همه چیز تقدیم ملت لبنان می کند و مرزهای خود را به روی این کشور گشوده است.

رییس جمعیت علمای صور بر لزوم مشارکت گسترده در مراسم عزای حسینی در روز عاشورا در مناطق مختلف لبنان تأکید کرد و نسبت به برگزاری مراسمی که ویژه عزا نبوده و از سوی دشمنان وارد شده است، هشدار داد./980/ب902/د

ارسال نظرات